Yardım Teyp önerisi

divx44

Kayıtlı Üye
SMS Onaylı
31 Ağu 2019
221
130
93
30
Konum
MALATYA
Araç
Tofaş
s.a üstadlarım kıymetli yorumlarınızı bekliyorum
elimde kenwood bt304 var pek sevmedim alpine ut92 baktım çok pahalı böyle 3 rca kaliteli bi teyp öneriniz varmı
 

Nofel

Yönetici
Yönetici
Moderator
SMS Onaylı
Abone
7 Eyl 2019
1,199
896
233
36
Konum
GAZİANTEP
Araç
Hyundai
Bt306 :):):DKullandığınız modelin dip sesi filtre edilmiş olanı.

Şaka şaka 306 her ne kadar dip sesi çözmüş olsada size başka şeyler önerelim.

Memnun olmadığınız kısmını söyleyin ona göre tavsiyede bulunalım.
 

divx44

Kayıtlı Üye
SMS Onaylı
31 Ağu 2019
221
130
93
30
Konum
MALATYA
Araç
Tofaş
dip ses aşırı yok nofel abi 27 den yukarı çıktımmı bass distortion ses müziğe göre 28-29-30 değişiyo distortion vokaller azalıyo çift akü kullanıyorum yüksek ses ve ton seviyorum ses net canlı çalsın istiyorum loudnessi kapatıyorum ses net vokal az 1 yapıyorum vokal iyi ses bozuyo :) tizi...
İçeriğin tamamını görüntülemek için lütfen giriş yapınız.
 

Nofel

Yönetici
Yönetici
Moderator
SMS Onaylı
Abone
7 Eyl 2019
1,199
896
233
36
Konum
GAZİANTEP
Araç
Hyundai
dip ses aşırı yok nofel abi 27 den yukarı çıktımmı bass distortion ses müziğe göre 28-29-30 değişiyo distortion vokaller azalıyo çift akü kullanıyorum yüksek ses ve ton seviyorum ses net canlı çalsın istiyorum loudnessi kapatıyorum ses net vokal az 1...
İçeriğin tamamını görüntülemek için lütfen giriş yapınız.
 

Quaxis

Ulaş TAŞ
Kayıtlı Üye
SMS Onaylı
20 Mar 2019
407
229
93
30
Izmit
eniz.net
Ad - Soyad
Ulaş TAŞ
Konum
KOCAELİ
Araç
Ford
ut92 güzel çalmıyor bu arada arakdaşımın arabasında var ne yaptık ise beceremedik yada detaylarını anlayamadık :d CDX-G1200U Sony var bende o daha canlı çalıyor herşey flat halde iken :D belki kablodan belki amp`den bilmiyorum ama ut92 bi tuhaf geldi bana ya çözemediğim için yada başka bişi...
İçeriğin tamamını görüntülemek için lütfen giriş yapınız.
 

Onurefe16

Kayıtlı Üye
SMS Onaylı
17 Eyl 2018
162
130
93
38
Bursa
Ad - Soyad
Onur şirin
Konum
BURSA
Araç
Tofaş
ut92 güzel çalmıyor bu arada arakdaşımın arabasında var ne yaptık ise beceremedik yada detaylarını anlayamadık :d CDX-G1200U Sony var bende o daha canlı çalıyor herşey flat halde iken :D belki kablodan belki amp`den bilmiyorum ama ut92 bi tuhaf geldi...
İçeriğin tamamını görüntülemek için lütfen giriş yapınız.
 

divx44

Kayıtlı Üye
SMS Onaylı
31 Ağu 2019
221
130
93
30
Konum
MALATYA
Araç
Tofaş
Sorunu buldum sakıncası yoksa yazayım;

Şimdi birincisi markayı övmek için yazmıyorum, kendi segmentindeki en güzel ürünlerden diyebilirim, illa tavsiye isterseniz onuda verebilirim.

Birincisi şöyle yapalım; bu teyplerin makul son ses seviyeleri yüzde...
İçeriğin tamamını görüntülemek için lütfen giriş yapınız.
 

Benzer konular

Üst